ezgiselisartuk evet canim ya benim de 1 kızım var eşim asker o olmadığı günler bende azcık bir ağrım olsun bende çok korkuyorum ilaç kullanıyorum ama hâlâ var biraz öncesinde çok kötüydüm bayılacak gibi hissediyordum kriz anları düştüm düşeceğim gibi kalp atışım 130 a çıkmıştı tansiyon 15 17 falan bende çok defa acile gittim hatta bir gece sabaha kadar kaç tane hastene acili gezdim korkudan, kardiyolojiye de gittim sıkıntı yok dediler ama işte ben belim ağrısa bile korkuyorum bir şey mi olacak acaba diye