Bugün 3 aylık bebeğim sünnet oldu.Üniversite hastanesinde doçent doktor lokal anestezi yöntemi ile yaptı.Aslında eşimle biz randevu alırken bugün sünnet olacağını düşünerek almamıştık sadece detayları konuşup aklımıza yatarsa sıra alacaktık.Doktor o kadar iyiydi ki içimizi çok rahatlattı ve istersek bugün sünnet yapabileceğini söyledi.Bizde tamam dedik ve hemen uyuşturucu iğneyi yaptı o esnada oğlum biraz ağladı ama çok sürmedi.10-15 dakika sonra yine aynı doktor sünnet odasında bizi de yanına alarak sünnet yaptı.Eşim bacaklarını tuttu bende kollarını tuttum.Bizden hariç 3 kişilerdi.Sünnet esnasında ağlamadı sonrasında eve gelene kadar ağladı arabada.Bir pişik kremi bir de vazelin yazdı.Ayrıca Calpol kullanmamızı söyledi.İlk çişinde çok ağladı hatta sünnet sırasında ağlamayan ben bu kez ağladım🥹Ama kendi adıma sünnet ve sonraki süreçten korkan arkadaşlar için söylüyorum bizim için çokta zor geçmedi şimdiye kadar en azından benim beklediğim kadarıyla🙂İçinizi rahat tutun ve eve gelince bol bol krem ve vazelin sürün. Hepinize geçmiş olsun şimdiden 🙂