elif949494 bende 40i ciktiktan sonra yaptirmistim hastanede eve donene kadar cocugum vok agladi eve geldik hepten mahvolmustu aglamaktan kanama yada morarmada yoktu altini acip havalandirim dedim bi cisini yapti megersem ondan fenalasmis uyusukken yapamadi diye snrasindada direk bardak koyduk bizim doktorda koymana gerek yok demisti ama var iste o cocuk hissediyo biliyo bosuna aci cektirmemek lazim 2tanede krem verdi 2gunde duzelmisti ama zor zamnlardi cocugumu hic aglatmaya kiyamazdim aglamayi ogrendi 2gunde sizede cok gecmis olsun.