sibelkrds sütünüz ne durumda sıfırmı yoksa azda olsa geliyormu areola kısmına çok bastırıp incitmeden hafifçe bi bastırın yada sağım yapınca falan azıcıkta olsa süt geliyormu yani bu aşamada mamayı reddetmesinin sebebi doyuyor olmasıda olabilir emzirip emzirmediğiniz çok önemli verdiğiniz mama miktarı çok önemli eğer 150cc hazırlayıp 120cc içip sınra geri kalan mamayı yutmuyorsa doymuş demektir eğer hala meme emiyorsa bebek anneden kopmak istemeyebiliyor bazen memeden beslenmek istediği için biberonu kabul etmiyor olabilir şu an için en klasik yöntem eds sistemini deneyebilirsiniz sütünüz be durumda bana hemen bilgi verirseniz devam edelim