bhrdrk 3 ay 10 gün olduk 2 aydır hem emzirip hemen biberon veriyorum hiç bir sorun yaşamadık biberon geniş yavaş akış antikolik özellikli memeden nasıl süt gelmesi için emiyorsa bunu da emiyor damla damla çıkıyor. 3 4 aylık dönemde meme reddi başlıyor mümkün oldukça sakinleştirerek emzirin ayakta gezerek emzirmeye başlıyorum sakinleşiyor öyle oturup devam ediyorum ben şu ara bizde başladı çünkü, sabah uyanınca yatarak emziriyorum sorun olmuyor