bhrdrk merhaba emzirme danışmanlığı üzerine eğitim alıyorum bebeğiniz şuan çok küçük biberon ve memeyi ayırt edemiyor ancak büyüdüğü zaman biberonla memenin akış hızının aynı olmadığının farkında olacak ve memeyi reddetme ihtimali var mamayı biberon yerine eda sistemi ile vermeyi deneyebilirsin biraz zorlayıcı ama süt artırmak için destek alıyorsanız anne sütü yetecek miktara gelimceye kadar o şekilde besleye bilirsinz eds sistemi meme başı ve areolayı uyaracağı için süt atımını gerçekleştiren oksitosin hormonunu salgılayacaktır