_ipekk18 merhaba benim kızımda 23 aylık 9kiloyu daha yeni geçti. Doktoru bir sürü testler isteyip çeşitli bölümlere yönlendirdi, çok şükür birşey çıkmadı sağlığı da yerinde. Eşim ve bende minyonuz ama bunu doktora kabul ettiremedik, her gidişimizde çok zayıf çok geride neden kilo almıyor vs vs en sonunda doktorumu değiştim 😅 yeni doktorda takip ediyor ama bu çocuğun yapısı böyle bir problem yok, gelişimi kilo harici gayet güzel dedi. Doktorunuz rahatsız ediyorsa değişin gerçekten bazısı çok kötü moral bozuyor. Evet kötülük için söylemiyordur ama bizimde elimizden gelen bu. Annelerin ne kadar yıprandığını düşünmeleri lazım. Ki benim kızım asla bişey yemiyor maalesef nasıl kilo almasını bekleyebiliriz ki 😅