Yarın tam 23 aylık oluyoruz
Kızlar raporlu mama kullanıyoruz kilomuz düşüktü 8.5 tü 9.20 olmuş kıyafetle ölçtüm bugün ama az sanki doktor da gelmiş bana bu çocuk niye kilo almıyor diyo zaten seçici yemekte bide aşırı hareketli oturmaz
Eee ben kendimde mimyonum 26 yaşındayım ama 20 gibi gösteriyorum acaba genetik olabilir mi ?
Problem mi kilo ben dert etmiyorum sağlığı yerinde hareketli daha ne istiyeyim elhamdülillah ama doktor resmen psikolojik baskı yapıyor niye kilo almıyor bilmem ne nebilim ben niye almıyor