_ipekk18
Canım kilo almamasının sandığınız gibi sadece iştahsız ve hareketliliğine bağlı olmayabilir.. Allah muhafaza altında yatan bir neden olabilir mi diye düşünmüş olabilir doktor oksa sanmıyorum size baskı kurmak gibi bir derdi olsun. Sizi fazla rahat görmüş olabilir bu konuda.. yerinizde olsam kilosuna değil ama bir problem mi olduğuna takılır ve araştırırım, çocuğumda kilo alsın diye uğraşırdım. 9kilo çok az.. 9-10 aylık bebeklerin kilosuyla eşdeğer gidiyor.. kilonun da genetik minyonlukla ne alakası var ? Siz kilodan dolayı küçük göstermiyorsunuz, yapınız öyle ve çocuğunuz da minyon olduğu için zayıf olmaz..