mikelenjelo35 Ben sadece internet alışverişi yaparım bu cuma indirimlerinde sadece benim evime en az 25-30 kargo geldi. Türkiye genelini ve online site sayısını hesap edince milyonlarca kargo ediyor. Kargo şirketleri bu ay rezillik çekti resmen. Bazen ürünü bana teslim etmesine rağmen “abla senin için sorun olmayacaksa ben tc almadan gidiyorum yetiştiremiyoruz yoksa” diyor ve sistemde farklı bi isim yazabiliyor teslim alan ama bunu bana sorarak ve bana teslim ederek yapıyorlar. Onlarıda anlamak lazım zaten alırken tahmini teslim tarihi ve gecikme konusunda uyarılıyor. Eksik ürün vs hakkında ben sorun yaşamadım hep yardımcı olundu. Satıcı yazan firmaylada iletişime geçmeyi deneyin. Süreci hızlandırır