Arkadaşlar büyük ihtimalle indirim döneminde yoğunluk yaşandığı için sıkıntılar olmuş olabilir ben hepsiburadayı çok kullanıyorum bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım ona bakarsanız bende trendyoldan sipariş verdim önce sipariş verdiğim gelmedi sonradan sipariş geldi yani hala kargo bekliyorum biraz anlayışlı olalım hemen hemen herkes İnternet üzerinden alışveriş yaptı gelince kargoyu almazsınız geri iade edersiniz veya eksik geldiyse iade sürecini başlatın bu kadar basit