Efsane cuma dönemi alış veriş yaptım yapmaz olaydim.iki ürünü bizzat ben teslim aldım.uygulamadan bakıyorum başka bı kadının adı soyadı yazıyor.dun gene kargo geldi içinden eksik ürün çıktı tabi ben bunu eve çıktıktan sonra farkettim.cocuga mama aldım nerdeyse bi ay olacak hala gelmedi onun üstüne marketten dört tane mama aldım.bi ürün daha hazirlanmamis bile iptal eti tıklıyorum edilemiyor diyor.allah bilir o ne zaman gelecek.telefonla arıyorum yarım saat şarkı dinledim.instegramdan yazıyorum halledilecek diyor ama dönüş yapan yok .