mikelenjelo35 Aysktr çok iyi yapmışsın banada ders oldu 19 TL için dünden beri sinir oluyor.zaten totalde uygun fiyata geldi demem için 19 TL kâr ettim.parasini ödedim koliden çıkmadın dünden beri pişmanlıktan sinir oldum.
mutlular zumramomm katılıyorum üstelik para iadesi hemen yapıyor destek birimine uluşmak cok kolay maduretmıyorlar alıcıyı
Kucukkalbim mikelenjelo35 Hem satıcı firmayı hemde hepsiburadayı ara canım paranı hesabına yatırırlar mağdur olduğun için çekte veriyorlar vermezlerse de iste onuda vermek zorunda telafi için
mikelenjelo35 Kucukkalbim baktım satıcı firmada hepsi burada gözüküyor.hediye çeki inan istemiyorum parasını geri versinler kâfi bişey almak istemiyorum ordan
Eylulum20 Denizezgi 😄 ay ben bugün burda şikayetimi dile getirdim kapım çaldı Kargo geldi şok oldum. Hiç beklemiyordum