Mavis123 sabirsizbebek15 neden sevindiğim yukarda yazıyor. Okursanız görürsünüz. Kötü değil elbette ki ama şişkinlik, sıcak basması gibi durumlar yaşıyordum hepsi geçer artık.
Mervee__mehmett__ Mavis123 dogru vala dun hemşire ye bn olmak istym yani olmak icin ilac felan var mi deidm yok icmemen daha iyi dedi sütle bebege gecer dedi bekle olursun dedi bekleyelim bakalim
Esila_300719 Mavis123 oh be bende oldum buradaki postları okuya okuya psikolojim bozuldu hamileyim sandım 🤣🤣
Handeeeeee Mavis123 bişey sorcam adet olmayı niye istiyosunuz anlayamıyorum. Bence ne kadar geç olursa o kadar iyi. Adet olmak güzel bişey mi sizin için çok komik 😂
Mavis123 Handeeeeee sizin düşünceniz neden olduğuma mutlu olduğumu yazdım yukarda ama okumak yerine hemen eleştirel bir yazı yazmalıyım olarak düşündüğünüz için 😊 bence olmamak iyi derken o saçma ama bu sizin düşünceniz 👍🏻
Handeeeeee Mavis123 ne kadar geç olursak o kadar iyi değil mi? Ben de 5 ay oldu doğum yapalı ama bahsettiğiniz şikayetler yok regl olmamak da büyük rahatlık bence..
bireylulmeselesi_ Mavis123 ben dogumum 77.gununde oldum normal mi acaba emziyorumda genelde duzenli emziren anneler gec oluyor diyorlar ama nerdeyse 2 3 saate bir emziriyorum uyudugunda uyumasa da ole yapyorum tereddute dustum suan çocuğumu duzenli besleyemiyormuyum acaba
Mavis123 bireylulmeselesi_ meraklanmayın bence eltimde 6. Ayında olmuş 2 yıldır emziyor merak edilcek bi durum yok gayet iyi besleniyordur kuzucuk 😍
Denizulas-21 Mavis123 insan şükür diyor değil mi ben 2.5 aylıkken oldum ama nasıl rahatladım birde insan unutuyormuş sanki kendimi yeniden genç kız gibi hissettim 😂
Elizduru Mavis123 yaa benim 2 gündür adet ağrısı var kanamam cok cok az 1 gün geldi 2 aylik kizim var 🤷♀️Böyle mi oluyor doğum sonrasi
Pantone Elizduru bende 2 aylıktı ozaman oldum simsiyah olmuştu benimkide az az sonra çoğaldı kırmızıya döndü bence çok normal. Tabi birde yok evlenince geçer, yok çocuğun olunca geçer dedikleri şu adet sancısı da cabası..