Esmkya Mavis123 merhaba ben 11 ay olmadım. Gecen ay oldum snrada olmadım sinir yapıyo bende vucüdm çok şiş. Emziriyorum hala. Napcam ya ben. 😔
Mavis123 Esmkya inşallah bi olup bi olmamazlık yapmaz. Oda stres acaba hamilemiyim bla bla bla.. düzenli olurum inşallah
Mavis123 Kiviefe evet emziriyorum. Hatta dün teyzem süt korumaz artık seni dedi 😂 Karnım şuan aynı ama adet sonunda görücem bakalım.
Pantone Elizduru bende 2 aylıktı ozaman oldum simsiyah olmuştu benimkide az az sonra çoğaldı kırmızıya döndü bence çok normal. Tabi birde yok evlenince geçer, yok çocuğun olunca geçer dedikleri şu adet sancısı da cabası..
Prensess_annesii Mavis123 şuan 3stresi yaşıyorum bebegim 4aylik ve adetim 3gun gecikti böyle düzensizlik olması da normal mi bilmiyorum stresten kafayı yemek üzereyim
FHKK Mavis123 Darısı bana amin 😂 Bende çok terliyorum sıcak basıyor menapoza girecek bayanlar gibiyim 😟😂
Mavis123 FHKK umarım en kısa zamanda olursunuz.. kızken anneme ah şu adeti olmasam keşke derdim de o menopaza gir bak nasıl adet olayım diye yalvarırsın derdi ah şimdi anladım ne kötüymüş olmamak
Kelebek_16 Bende şunu merak ediyorum, bebek öncesi şiddetli adet ağrısı çeken, normal doğum sonrası hafifliyo mu
Esmkya Kelebek_16 ben sezaryan oldum oğlum 1 yasında ben 1 kere adet gördüm dha görmedim ama hıc agrı yaşamadım. Bende ona cok sasrdm normalde inanılmaz agrılarım olurdu. Ama adet görürken agrı olmadı