Gün içinde yapamadığım değil yaptığım şeyleri düşünüp kendimi motive ediyorum. Mesela 3 çeşit yemek yapmak istiyorum 2 sini yapabildim 1 ine vaktim kalmadıysa neden 1 ini yapamadım diye sinirlenmek yerine 2 sini yaptım diye şükrediyorum. Eskiden tamamlayamadım diye stres olurdumm😀