eedu aysund sizin oralar bayağı pahalıymış ya ben erzincandayım burda daha uygun yani en azından yayık tereyağ 250 den veriyorlar oda yeni zamlı hali salça fiyatlarını bilemiyorum ama ben oralarda daha uygundur diye yazdım ama fena 😆🤦🏽♀️
aysund eedu inanki bende uygun veriyorum mesala peynir 650 den veriyolar ben yeni 600 yaptım birde çok deseler 500 den de veriyorum yazigim geliyor millete parayı yerden toplamiyor o kadar çalışıyorlar
jelibonnnn Ecmel1773 gıda mühendisi biri olarak şuan ev hanımlığı yapıyorum… 2 bebe arka arkaya olunca ara vermek zorunda kaldım bir iki sene kadar daha da geri dönemem sanırım. 😔
eedu aysund ya öyle demek istemedim sonuçta her memlekette fiyatlar birazda olsa değişiyor siz pahalıya satıyorsunuz demek istemedim yani ben oralar daha uygundur diye düşünmüştüm.
aysund eedu yok canım benim ben seni anladım bana göre de pahalı çok şükür evden yapıyoruz herşeyi para ile alana zor kendimi onlar yerine koyuyorum Rabbim yardım ede millete
anonim351 Ecmel1773 online işletmem var kadın giyim üzerine 😊 normalde dış ticaret ama çalışmıyorum bu alanda