Meneksemm Anasınıfı öğretmeniyim ama şuan üç cocuklu bir ev hanımıyım . Ev hanımi olmak süper . Çalışmak bazen çok yorucu oluyor .
cennetkokulununannesi Ecmel1773 bende lisede hemşirelik okudum üniversitede fizyoterapi okudum yani diplamamla iki meselgide yapabilrim ama sadece fizyotepiden atanabilirim şuanda ise ev hanımıyım 🤭🤭💕
Seliscee bebislerim12 bende şu an staj asamasindaym çocukla nasıl yapiyorsnz düşünüyorum 2.olsa ileride fln nasıl yaparım diye evden fln calisiyormsnz ☺️
Birbebetoannesi naynini Durumlar benzer meslektaşım, bende evde 2 çocuk büyütüyorum🌸 küçüğü biraz büyüsün kısmetse ücretli öğrt devam ederim sanırım
naynini Birbebetoannesi hayırlısı inşallah meslektaşım 😊 Allah güzel kapılar açsın her birimize🤲🏻 şöyle evin karşısındaki okula atanalim oh mis 🥰
yuhumgeliy Bilge_Alparslan bunun için eğitim mi aldınız ? Bende güzellik uzmanı olmak istiyorum fiyatlar 15binden başlıyo 🥲
Bilge_Alparslan yuhumgeliy yok canım kücükken girdim kendimi geliştirdim😂 evet malesef fiyatlar cok yüksek ama ismek basvuru yapabilirsin orda ücretsiz 🫧❤️
Elizaryaa Grafik tasarım uzmanıyım🥰ama şuan ev hanımı olarak çalışıyorum. Bebeğim 3 yaşına gelene kadar.