Oz033603 -_Esra_- Hayalimde 4 kere girdim nasip olmadı hala içimde bir ukte kaldı olsun kaderde yokmuş rabimin bana verdiklerine şükrediyorum 🥹🥹
yuhumgeliy Bilge_Alparslan bunun için eğitim mi aldınız ? Bende güzellik uzmanı olmak istiyorum fiyatlar 15binden başlıyo 🥲
iremoner Allah hepimizin işini rast getirsin bebişlerimize guzel uykular versin🥰benm kiler uyumuyorlar daaa
aysund Ecmel1773 maşallah hepinizin mesleği var Rabbim boşa götürmesin bende ev hanımıyım köyde oturuyorum öyle inek felan besliyoruz peynir yağ felan satıyorum evime destek yazlarida sebzecilikle uğraşıyoruz hem ev hanımı hemde tarımcılık benimde öyle
aysund Satıyorum ama Elazığ içinde satıyorum peyniri beş kilosunu 600 yayık tereyağı yapıyorum kilosu 300 salça yazın yapıp hep sattım vidonu karışık 700 sade domates 500 den sade biber de 700 den verdim
eedu aysund sizin oralar bayağı pahalıymış ya ben erzincandayım burda daha uygun yani en azından yayık tereyağ 250 den veriyorlar oda yeni zamlı hali salça fiyatlarını bilemiyorum ama ben oralarda daha uygundur diye yazdım ama fena 😆🤦🏽♀️