bebislerim12 2 bebeli mali müşavirim çocuk olunca kendi ofisimi açtım kendi yağımda kavruluyorum en azından çocuklarımın başındayım ☺️
Seliscee bebislerim12 bende şu an staj asamasindaym çocukla nasıl yapiyorsnz düşünüyorum 2.olsa ileride fln nasıl yaparım diye evden fln calisiyormsnz ☺️
mnkanne1 Ecmel1773 liseden çocuk gelişimi mezunuyum üniversiteden sosyal hizmetler ayrıca tıbbi sekreterlik ama ev hanımı oldum eşimde pek istemiyor çalışmamı daha öncesinde de mağazada çalıştım
Hayalperest_07 Bebeko19 bende 112 çağrı merkezi mezunuyum ama daha bu sene kpss çalışıyorum siz atandınız mı acaba