basak__333 benim de anne tarafı sağolsun 50 günlükken anneannem emziği çok az reçele bulaştırıp verdi. 2,5 aylıkken kendi annem bi damla sütlacı aldı verdi, teyzem ağzına limon sürdü bi damla. Doktora dedim dinlemiyorlar çocuğu kaptıkları an ağzına değdiriveriyorlar yani ben görmeden yapacaklar kızsam. Doktor çok kızdı de yani hele sütlaç süt alerjisi olur Allah korusun, zaten 5. Ayda hafif hafif başlayacağız o da meyvelerle dedi. Tabi ben bunu anneme söylediğimde gelen tepki, çok biliyor o doktorlar canım kaşık kaşık vermedik ya ağzına değdirdik sadece, şeklinde oldu 🤷🏻♀️