basak__333 O insanlar bitmiyor maalesef. Hiçkimseyi dinlemeyin. Sütünüz yeterliyse ve doktorunuz da kilo alımlarında sorun olduğunu söylemiyorsa bol bol emzirin. Tabi bir de şu var, sütünüz yetersizse bile şu anda alması gereken ek gıda değil, devam sütü. Sindirim sistemi tam gelişip otursun. Bir de ömür boyu yiyecek zaten, şimdi ona lazım olan şey anne sütü. Şimdi eminim postunuza herkes kendi tecrübesine dayanarak bir şeyler yazdı ve yazacaklar. Ek gıdaya erken başlamanın bebeğin sonrasında iyi yemesiyle ya da iştahlı olmasıyla hiçbir alakası yok, bu kadarını söyleyeyim. Siz şimdi hazırlıklarınızı yapın, 3 hafta falan sonra tadımlara başlarsınız zaten.