basak__333 suan bebeğim 5ay 3gunluk. Doğumdan sonra çok can sıkıcı seyler duymadım ama 4bucuk aylık olduk ek gıda yandaşları çıktı ortaya. Kayınvalidem başta olmak üzere tüm çevrem ek gıda aşığı çıktı. Sütüm hala göğsümden taşarken neden ek gıda? Doyuyor yanı doymasa bende manyak değilim demi 😅 bebeğim ayına göre gayet tombis hemşiremiz gerek yok diyor ama masallah insanlar ağzına bisey sürmenin çabasında ! İnsanlara yemin verdiriyorum ki bisey vermesinler diye🤦🏽♀️ Sizde de varmı bu tarz insanlar😄
supermom11 basak__333 olmaz mııı. Daha 3ay10 günlük bebeğimin ağzına her yediğimizden sürmeye çalışmalar 🤦🏼♀️ neymiş canı istermiş sanki tadını biliyor da😶
katmerliana basak__333 nacizane tavsiyem Tadım lara başla canım ben çok pişmanım 6 aydan sonra başladım ek gıdaya şuan hiç birşey yemiyor erken başlayan arkadaşlarımın çocukları ne verseler götürüyor benimki hiç bişeyi sevmiyor yemiyor sürekli emmek istiyor şuan 8 aylık savaş veriyorum kaç aydan beri ek gİda işkenceye dönüştü resmen haliyle artık sütle doymuyor geceleri gunduzleri zerre uyku yok . En azından kendin bişey yerken ona da tattır bence tabi yine karar senin
basak__333 katmerliana öyle mi diyosunuz ya sütüm yeterince var bende kıyamıyorum açıkcası. Ek gıdayı hep yer anne sütünü bi daha bulamaz diye düşünüyorum
cglyn9 katmerliana o sizin bebeğinize özgü bir durum olmuş. 4 aylık bebeğin bağırsağı ek gıdayı sindirmek için henüz hazır değildir. 6 ay denmesinin bir sebebi var sonuçta
Selim132402 katmerliana içinizi belki rahatlatabilirim. Ek gıda için 6.ayda başlanıyor ama tadimlarla birlikte alışması 8.aya kadar devam ediyormus. Yani tadimlar az az yemeler 6-8 ay arasını kapsayip asıl ek gıda 9.ayda tam anlamıyla geçilirmis. Bi yerde okumuştum. İnşallah öbür aya düzelir bebeğiniz. Rabbim tüm yavrularımıza sağlık sıhhat versin.
Efenin_annesi basak__333 annem iyi ki yapmış ek gıdaya başladık 5ay 9 günlüğüz çok sıkıntı olmadan başladık ek gıdaya
Acemianne88 basak__333 bende senin gibi dedim sonra ek gıdayı yemedi sonuç hüsran süt azaldı ek gıda sevmedi ahdım var 2. Cocukta 4. Ayda baslayacam ek gıdaya herseyi tattırcam cok cektim cunku suan 19 aylık ama gel de bana sor🤦♀️
katmerliana basak__333 keşke hep yese canım bende senin gibi düşünüyordum annemi dinlemediğim için o kadar pişmanım ki şuan 2. Çocuğum da 4.ayda başlayacağım. Sonuçta karnı doyana kadar vermeyeceksin ki canım temel besini yine anne sütü olacak
azzzra basak__333 ilk 6 ay sadece anne sutu veya formul mama; bu tartismaya acik bir konu degil ki 😕 bagirsak florasi yavas yavas adapte oluyor bebislerimizin; benimde kizim 3 ay 23 gunluk. 6 ay bittikten sonra ek gida; henuz cok kucukler; hayati boyunca yiyecek zaten her istedigini; aceleye ne gerek var 🤔😒
supermom11 basak__333 aynen daha dün akşam yanında çay içmediler götür kızım diyorlar. 🤭Benim kız da aksi gibi ağzını açıyor kadın tam içecekken🤭
Deletedmom_12 basak__333 Yaa ayni benim kayinvalidemde öyle ağzına sürmeye çalışıyor ama ben ve eşimin korkusunda yapamıyor korkuyorumki biz yok yokken böyle bisey yapmiyordur umarım 😑
Hazeralisa Hiç başlama canım sütün yetiyorsa, bebeğim 7 aylık tam 6.ayında başladım ilk bi hafta pek sevmedi yemedi hiç ama sonrasında alışıyo zaten. Şimdi her şeyi çiğneme hareketi yapıp yiyo. Zamanını bekle derim daha midesi küçücük
Tuba_01 basak__333 çoğu kişi yaptı yaptı şuan 4 buçuk aylığız oğlum alıştı bazen masa da kucağıma alıyorum öyle yemek yiyorum aksi ya yerken kaşığıma bakıyor ağzıma götürüsüme bakıyor babasına bakıyor biz oyalamak için ağzına götürünce hemen acıyor kocaman 😂 bende yoğurt parmağımla veriyorum köy yoğurdu kaynanam yapıyor öyle bi defa da kaynanam yediği tavuğun kemiğini verdi Buda yaladı anca 😑
basak__333 Tuba_01 ya inanmıyorum 😅😅 sadece oyun yapıyorlar bizi taklit ediyorlar nerde cani isteyecek Allah askına demi🤦🏽♀️
Nazoliii basak__333 ilk kızımda benimde öylelerdi ve benimde kızımın kilosu önde gittiği için gerek yoktu sütüm de çoktu 6. Ayinda basladim ama hic bir şey yemedi 1.5 yasina kadar 🙄 şimdiki kızımda önceki kararliligimdan dolayi kimse bir sey diyemedi ben kendim 5 aylıkken başladım. Sütüm çok yeterli fakat yememe korkusuda var bide başta hastalığı olduğu için kilo kaybi da çok yasadi vicdan meselesi yaptim biraz 🙄🤗
Nazoliii Nazoliii eğer kilosu yerindeyse felan biraz daha bekle bence 5 aylik olduktan sonra tadim tadim yavas yavas taddirabilirsin :) yani bu çocuktan cocugada degisiyor akli yettiği zamanlarda memeye düşkün oluo ek gidayi reddediyorlar 🙄