Sizin anneliğinizi sorgulamak kimseye düşmez burda. Ağzı olan konuşuyor. Sende daha açık yazsaydın keşke canım doktora götürdük diye. Çok şükür bişey çıkmamış allahtan. Bende bazen doktora gitsem bile buraya post açıp annelere soruyorum olabilir yani bu tecrübesi olan olabilir fikir veren olabilir. ❤️