tugcedoganay1
Önce bi derin nefes alın. Ben napıyorum ne yazıyorum diye bi okuyun yazdıklarınızı. Demişsiniz ki 1 aydır yeşil çiş yapıyo insanlar doktora nasıl gitmedin diyince gittim normal dedi diyosunuz. Başta bunu belirtseydiniz ya doktor normal dedi ama benim için rahat değil başka böyle olan var mı diyebilirsiniz kimsede laf etmez doktora neden gitmediniz diye bu bir. İkincisi çiş ayrı kaka ayrı. Bebeklerin kakası yeşil olabilir evet ama çişi yani idrarı olmuş oluyor o idrar yeşilse normal olmayan şeyler vardır diyorlar. Üçüncüsü de çok yorgunsunhz heralde okuduğunuzu anlamayıp kendinizi doğru da ifade edemiyosunuz derin bi nefes alın ve daha sakin cevaplar verin.