Beratim17 damlasuu Ben ilkbahar mevsimini çok seviyorum yazın habercisi , hava ılık heryer çiçek açmış ve oğlum da ilkbahar da doğdu 😍🩵
Derenmom OptimusPrime al bendede o kadar yaz mevsimine bayılırım 🌸kapalı hava hiç benlik değil😏 üşümeyi sevmem😅
OptimusPrime Derenmom Kapalı havalae ev de böyle karanlık olunca enerjim çekiliyor resmen uykum hiç açılmıyor. 😂
Mertveannesi2211 damlasuu ilkbahar ve sonbahar.İlkbaharda yemyeşil görüntü hafif yağmur ve gökkuşağı bayiliyorum o manzaraya,sonbaharda da yine hafif yağmurlar ve kahverengi,turuncumsu tonlar harika bir manzara oluşuyor,ne sıcak ne soğuk miss gibi
ikioglanannesi__ damlasuu ilkbahar mevsimine aşığım her şeyin yeniden canlanmasına her yerin rengarenk oluşuna havanın serinligine
mystery1903 damlasuu kasvetli kapalı yağmurlu havaları hiç sevmem. Depresyona girerim hemen, soğuktan hoşlanmam. Bir botu Bir montu olmayan gariban cocuklar gelir aklıma hüzünlenirim. Bir de sokak hayvanlarına çok üzülürüm kış aylarında. İlkbaharı cok severim. Şöyle gündüz kısa kolluyla aksam ince bir ceketle gezmek gibi..
memo damlasuu sonbahar en sevdiğim. O sıcak günlerden sonra hafif üşüme. Serinliğe kavuşmak. Sabahları üstüne battaniye çekmek . Sararmış yapraklar. O muhteşem renkler
damlasuu memo evet gerçekten o sıcaklardan sonra hafif esinti üşüme o kadar iyi geliyor ki kışın habercisi 😍
damlasuu Atlasdunyam yok gerçekten dayanamam sıcağa gelemiyorum o kadar ama sizi baya tebrik ettim helal olsun ☺️