damlasuu Merhaba sevgili annelerim en sevdiğiniz mevsim hangisi ? Ben en çok kış mevsimini seviyorum, yağmur ve kapalı hava en çok sevdiğim şey bazı insanların böyle havalarda içi kararır ama benim tam tersi içim huzurla doluyor resmen ☺️
OptimusPrime damlasuu İlkbahar ve yaz 🤍 Güneşin parıl parıl parladığı,havanın üşütmeden sıcak olduğu biraz da serin olduğu ilkbahar nedense bana çok güzel geliyor. O mevsimde hava bir başka güzel kokuyor. Yaz da çok güzel,enerjik,mutlu şahane hissettiriyor. 🌸
Dondurmalikahve damlasuu İlkbaharin son zamanları ve sonbaharin ilk zamanları. Ne çok soguk ne çok sıcak severim ben ılık havaların insanıyım 😀
damlasuu OptimusPrime tabiki her mevsim güzel ama yazı sevmiyorum aslında terlemeyi sevmiyorum, eğer sıcak olacaksa benim deniz de falan olmam lazım anca öyle 🤭
Derenmom OptimusPrime al bendede o kadar yaz mevsimine bayılırım 🌸kapalı hava hiç benlik değil😏 üşümeyi sevmem😅
-Basak- damlasuu bayılırım kış mevsimine kar yağsa her yer bembeyaz olsa eve hiç girmek istemem inanılmaz bir enerji yüklenir bana 😍❄️❄️
damlasuu -Basak- valla oturduğum yer de kar yağmıyor. 25 yaşındayım toplasanız 25 sene de 5 kere bile kar görmemişimdir. Ama söz konusu kapalı hava yağmurlu havada tamam 😍
starwomen damlasuu Bende sizdenim kış mevsimini yağmuru kapalı havaları çok seviyorum birde evdeysem benden mutlusu yok
YagizAlinin_annesi damlasuu her mevsim çok güzel hepsinin enerjisi apayrı en çok baharlari severim🌺🌷 ilkbaharda yeni açan çiçekler arı viziltilari kuş sesleri felan🍁🍂 sonbahar da yaprakların sararması hisilti sesleri ılık bir hava hakim ne çok soğuk ne çok sıcak olacak
OptimusPrime damlasuu Düşünsene hep yaz, evden çıkıp az yürüyorsun sahil. Etraf çiçekler dolu mis gibi dondurmacı falan. Akşam kocaman çınar ağacı altında oturup çay içiyorsun sohbet muhabbet çocuklar hemen orda parkta oynuyor. Şahane değil de ne 🙈