Yekta2575 damlasuu kış ❄️ insanıyım kayak yapmayı çok seviyorum özelikle kayaktan sonra kar üstünde piknik yapmayı o soğukta taze taze demlenmiş semaver çayı bayılıyorum yaa 🌨️❄️🥰
OptimusPrime damlasuu Düşünsene hep yaz, evden çıkıp az yürüyorsun sahil. Etraf çiçekler dolu mis gibi dondurmacı falan. Akşam kocaman çınar ağacı altında oturup çay içiyorsun sohbet muhabbet çocuklar hemen orda parkta oynuyor. Şahane değil de ne 🙈
OptimusPrime Derenmom Kapalı havalae ev de böyle karanlık olunca enerjim çekiliyor resmen uykum hiç açılmıyor. 😂
OptimusPrime damlasuu Napalim seviyorum ya 🙈 Soğuk hava da tüm aktivitelerin de kısıtlanıyor. Bende onu sevemiyorum. Sonbaharı da çok severim. Çok soğuk geçmiyor çünkü hava iyi oluyor. Ama kış,soğuk, kapalı havalar… 😬
damlasuu Atlasdunyam yok gerçekten dayanamam sıcağa gelemiyorum o kadar ama sizi baya tebrik ettim helal olsun ☺️
Atlasdunyam damlasuu hani böyle arabaya ilk bindiğinde sıcak olur ya ayy derim eşime ne güzel sakın açma camı delirme ya neresi güzel der ama aşırı seviyorum
beb80_ İlk bahar ve yaz heryer yemyeşil hafif bir esinti severim Kışı önceden severdim artık şöyle bakıyorumda o dışarda karda kışta aç ve üşüyen hayvanlar için sevmiyorum 😔
Ahum damlasuu ilk bahar ve yaz, souk havayı sevməm,sabah uyandığimda havanın aydın,guneşli olması,kuşların sesi beni mutlu ediyo,oh mis
yagmure17 damlasuu ben ilkbaharı seviyorum böyle hava ılık hafif esintiler miss (hem sıcak hem soğuk alerjim olması da bi etken tabi 🥲)
Birberenannesi damlasuu yaz ayını çok severim. Tiril tiril rengarenk elbiseler giyip gezmeyi, denize girmeyi çok seviyorum 🌸
2boymommy damlasuu kisida seviyorum her yer bembeyaz kar oldugunda mükemmel oluyor ❄️🥰 yazida severim ben ozaman ayri bi enerjik oluyorum mutlu oluyorum 🌞 düsündümde bütün mevsimleri seviyorum yaa hepsinin ayri bir güzelligi var 🙈
Seher11 Kızım ,o benim 5.mevsimim❤️Onunla bahar oldum, çiçek açtım .Ömrümüzden çiçekler hiç eksik olmasın güzel kızım Mevsim Ayçıl’ım 🥰