bizde küçükken yaşadık bunu motillium kullanıyorduk mamadan 20 dk önce ve başını yüksekte tutarak doyuruyordum ve ilk kullanımdan itibaren faydasını görmüştük
ya bir bakıma kusması iyi kuzenimin oğlununda reflüsü vardı ama kusammıyordu akciğere kaçıyordu hastanede tedavi görmüştü o zamanlar el kadar bebe
Çok geçmiş olsun