betuss0142 kızım suan 2 aylık. 2 aydır cekiyorum doktorumuz hemen reflü tanısı koymadı bi kaç test istedi. Bazen ıdrar yolu enfeksiyonu da kusma yapabilirmiş . Çok şükür idrar yollarıyla ilgili sorun cıkmayınca reflü tanısı koydu ve Gastrotuss baby şuruba başlattı. Dün başladım umarım işe yarar cünkü kıyafet, önlük değiştirmek sürekli yıkamak cok yorucu 😞