betuss0142 çok güzel ilerlemiş inan. 3 kilo doğdu bebeğim benzer miktarlar. Şuan 12,5 aylık 9 küsür 10 arası gidiyor. Çok güzel gidiyprsunuz bence hiç endişelenme, tekrar teklif ettiğinde dw içiyormuş. Yeme bpzukluğu da yok şahane bişey. Bi kaç ay içinde düzelecek🫶🏻