betuss0142 Benim bebeğim de ilk aylar aynı şekilde kusuyordu, 4. aya doğru azalmaya başladı, biz reflü yatağı kullandık, onun dışında emzirdikten sonra en az 15 dk dik tutmaya çalışıyorduk yatırmıyorduk, bezini emzirmeden önce değiştiriyordum, çok süt içiyor ondan mı kusuyor diye düşünmüştüm doktorum kusmadan sonra da istese her istediğinde emzirmelisin demişti, en önemlisi de hiç yalnız bırakmamaya çalışıyorduk uykusunda bile yanında mutlaka biri oluyordu