leylekargo ne kadar evi arabası olduğu önemli değil. O ev onun yatırımı, kazanmış almış, kirasını ister zevkine harcar ister biriktirir ister ihtiyacını giderir. Piyasanın altında bir getiri elde etmek istememesinde çok haklı. Ama işte piyasanın içine mıçtılar. Adam da haklı 3000lira bi akşam yemeği parası oldu artık🫤
Ama tabiki kirayı arttırmak zorunda değilsiniz devlet size yüzde 25 hak vermiş. Onu yapıp geçebilirsiniz. Ağzımızın tadı bozulmasın diyorsan onun istediğini öde 7500 çok iyi kira şu dönemde.
Yok ben uğraşırım bu adamla diyorsan yüzde 25ten bir kuruş fazla ödeme, uğraşsa da çıkaramaz.
Ya da çıkmak için tazminat iste😁