leylekargo okadar haklısınız ki yeni ev olsa gam yemicem dökülen evlere bile uçuk fiyat istiyolar benim oturduğum.yerde 15 binden assa ev yok varsa dökük en kotu eve bile 10 bin istiyoe. Bende kiraciym benim evlendigim zaman 1000 girmiştik sonra 1500 oldu diğer sene kendi zam yapması pandemiden dolayı sağolsun bizde sevindik ne iyi dedik hatta zammı unutu ben hatırlattım neyse ben hamile kaldım hamileliğim riskli marta doğum yapacağım yine zam bekliyoruz ayı geldi ne kadar yapar diye düşünürken direk.çık dedi direk ne bir zam oranı hiç birşey yok orta yolu bulalilm konu para çünkü hamileyim dogumum.yaklasti kış günü nereye gidicez ev yok olanima gucumuz yok zaten riskli hamileliğim bunuda dedik beni ilgilendirmez o sizin probleminiz dedi bize düşünün nasıl gaddar olmuş millet kendide kadın bir anne .. biz devlerin belirledigi zam oranında verdik kendisi belirlemedigi için . Bizi avukata vermiş şuan çıkmanızı istiyor yine diyoruz gel orta yolu bulalım.yok türlü türlü bahane oğlum gelcek dedi ilk sonra annem oturcak dedi bı ara kendim oturcam dediki kendi evide var . Öyle olunca bizde tanıdık avukat tuttuk bir arastırdıkki bizim daireyle ve kendinoturdugu dairwyle birlikte 10 tane evi varmış gözün doysun hani kendi bie evi ölü burdan geçinir haklı dicek oda bizim elimize bakıyor dicem oda yok bunun gibiler hak yiyor hiç bir zaman dar gelirlileri anlamıyolar bu işin sonu nolcak bilmiyoeum rabbim herkesin yardımcısı olsun bir oda olsun kendinin olsun ama bu devirde ancak rüyamızda ev alabiliriz ilerleyen zamanlarda miller kiradada oturamıcak anlasılan