leylekargo Ev sahibinin mal varlığı sizin kiranızla bağlantılı değil malını değerinde kiralamalı. Civardaki kiralar ne kadarsa ona göre ayarlamış olabilir. 2 sene olmadı bizim eve girişimiz. 800 ile girdik, 1400-2500-7000 yaptı. Çünkü etraftaki evlere uydurmak istiyordu, daha iyisini bulabilirseniz çıkın, hepimiz için aynı iry geçerli aslında. Evin vergisi de var bunları unutmamak lazım. Binaları yazdıkları arabaları kiracıyı ilgilendirmiyor, benim ev sahibim de zengin bir iş insanı, ama bana ne aramızdaki tel bağ evinde oturmamız mal karşılığın yapacağım ödeme. Hukiki yola da başvurursanız aranızda tanışıklıktan ötürü sorun yaşarsınız. Bence kabul edip hayatınıza devam etmelisiniz