ilyestaa boş yapmış birileri. Belli ki kiracı değilsin. El insaf 11.400₺ asgarisi olan bir yerde 7.500₺ az mı ! Sana ek gelir,ona barınma ihtiyacı. Bir de pişkin pişkin sana gçre mi zam yapıcak diyorsunuz eminim hak adalet Allah agzınızdan eksik olmuyordur. Yazık artık. Kadın sadece o evin kirasını ödeyebildiği için böcekli evde oturuyor. İnsanda biraz utanma olur 2-3 evi olan arabaları olan adamı haklı bulup sana göre mş zam yapıcak diyorsun! Aynı durumu yasamadan anlamazsınız dilerim yasasın tüm anlamayanlar