leylekargo benim ev sahibimde başka şehirde kirada oturuyor benimde kendi evim var ama memlekette kirada . Ev sahibimiz 12 ye oturuyormuş sizde bana 12 vereceksiniz, sizde kendi kiracınızdan 12 isteyin diyor. Ev sahibimin oturduğu ev yeni bina siteli, asansörlü filan ee benim oturduğum ev 25 yıllık kendi evimde küçük bir ilçede nasıl hepimizin kirası bir olsun . Çok şükür ki çalışan biriyim 3 aylık bebegim var ücretsiz izin alıcaktım geçen hafta ise baslamak zorunda kaldım şartlar artık tek maaşla geçinmeye yetmiyor Allah herkesin yardımcısı olsun.