seda_asan1 Cerenu24 uyanır uyanmaz bol su içiyorum yeşil çay veya sade kahve daha sonra kahvaltıyı 11-12gibi yapıyorum akşam 6da akşam yemeği ve sonrasında hiç birşey yemiyorum sadece su khve çay bunlar serbest.kahvaştı ve akşam yemeği aralarında kahve yada çay tüketiyorum yanında kayısı ceviz leblebi bunları alıyorum
Misracalik minikailem01 aserola cayı var trendyoldan alıyorum ben baya kilomu kendim verdim 10 kg a kadar sonra duraklama oldu sonra bu cayı ictim sabah ac karnına cok iştahmı kesti tatlı krizlerim olmadı beraberinde diyetime devam ettim tabiki bi cay insanı zayıflatmaz ama bu cay diyet surecini kolaylaştırıyor iştah 0 sıfıt tatlı istegi 0 ve agzın kurudugu için surekli bi şişe su ile geziyorsun
seda_asan1 tomrise acı biber nasıl elinizi yakıyo öyle bi his ama göbekte etkisi süper inceldim resmen ben memnunum ama eldivenlw sürün kesinlikle ellerinizi yakabilir 🙈
socialmomy Totom 1 saniye bile yer görmediği için tek başıma baktığım için aynı anda 50 tane iş yapmaya çalıştığım için kilolarım gitti hatta aşırı gitti doktora gidip tahlil yaptırdım günde 2 ekmek fln yiyorum 58 kiloyum 1.72 de boy
Eftelya1Gizem minikailem01 asla diyet yapmadım 48 kilodan 46 ya düştüm doğumda 70 kiloyu gördüm hayatımda hiç 50 kilo bile olmamıştım emzirdim ekmek çok tüketmiyorum aburcuburla aram yok bebeğim 8. Ayında şuan 50 kiloyum akşam yemediğinden sonra hiç bir şey yemem belki en çok bu etkiliyor
nesrinuras Eftelya1Gizem Ben de 48le hamile kaldım 74le doğuma girdim şimdi 60 kiloyum da sana sorum şu vücudun çok çatladı mı ? Çatlakların için ne yapıyorsun çatladıysan eğer? Emzirdiğim için vücuduma herhangi bir şey sürmek istemiyorum da napsam bilemedim fikre ihtiyacım var
gamzesameturkoz minikailem01 hamile kalmadan önce 60 kiloydum. Doğuma 90 kg falan gittim doğum sonrası 72 kiloya düştüm emziriyroum diye yedim 79 a çıktım sonra baktım kilo aldım 10 kilo verecek 69 a düştüm 🤣
MerveKantekin23 Senabek biraz detay verebilir misiniz nasıl geçti süreç ?ne zaman yatırdınız nasıl ilerledi
Ada18Nsan Off bende zayıfladım doğum yapınca yedı bucuk ay oldu şimdi bır aydır gene aldım sanki pantolon larım dar oluyor ne yapmam lazım emziriyorum 😔
Mell89 seda_asan1 Emziriyor musunuz? Ben de yapmak istiyorum fakat sütümün kesilmesi ya da azalmasından korkuyorum, çünkü sütümü getirene kadar çok çok uğraştım. Deneyiminiz paylaşır mısınız rica etsem?