subatmasali merhaba, 2.5 ayına kadar yazdığınız herşeyi yaşayan bir bebek annesi olarak en azından bizde koliği hafifleten şeyleri yazmak istedim size
1.si beyaz müzik, kriz anlarında son ses açın.
2.si YouTube’dan Sevim Karaçay Çam hemşirenin kolik bebek masajını gün içinde, gece uykularında her alt açma ve emzirmeden önce yapın gerçekten çok güzel gaz çıkarıyolar. Ağlama anlarında yapmayın kesinlikle daha çok ağlıyolar. Özellikle gece böyle mırıldanıp acıktıklarında daha gözlerini açmadan hemen bu masajı yapın acayip gaz çıkartırdı bebeğim benim. Videoda da bahsediliyor zaten bu masajı yaptıkça akşam vaktine daha az gaz birikmiş oluyor.
- Sab simplex damla ve forbiom probiyotik kullandık hiçbir işe yaramadı. Nurse harveys damla ve biogai damla kullanıyoruz halen daha cok memnunum bence bir de onu deneyin bende hepsi aynı diye almak istememiştim ancak iyi ki damlayı değiştirmişim diyorum.
Umarım yazdıklarımdan biri dahi olsa işe yarar. Herkes geçiyor diyordu inanmıyordum ama 2.5 aylık olunca tak diye kesildi bizim bir günde(korkuma hala kullanıyorum damlaları bitince almayacağım bakalım bir bakacağım duruma göre) Bir an önce biter inşallah sizinde. Kriz anlarında kendimi hep tamam en fazla ne kadar daha ağlayabilir ki elbet susucak diyerek telkin ediyordum ve bol bol onu kucaklayıp sarılıyordum zaten kucaktan inmiyordu da 😭