subatmasali benim kızımda öyleydi of kabus günler şimdi 3,5 aylık oldu arada yine gaz olsa da çok daha iyiz . 2. Aydan sonra biz rahatladık yavaştan 3 e doğru büyük çoğunlukla geçti gibi biraz sabır sadece . Pilateste zıplamak bizde çok fayda etti bir de sürekli topuklarına susam yağı ya da tatlı badem yağı işe masaj yapmak rahatlattı hala her gün sabah akşam düzenli yaparım