Çok doluyum. Her gün aynı şeyi yaşamaktan yoruldum. Az önce bir atak daha geçirdik. Tam 1 saat katılarak ağladı. Ne gezdirmek, ne başka bir şey fayda etmiyor. 23 yaşında yaşlandım. Bende onunla beraber ağladım. Sabahtan akşam 10 a kadar uyku yok. Bide dursa hep ağlıyor ama akşamları daha beter. Biri destek olsun kimse beni anlamıyor