subatmasali bizde ufak sallanan besik almistik. Mutfaga da onu tasiyordum yemek yaparken bazen ayagimla sallayıp yemek yapmaya calistigimda oluyordu. Kanguruda falanda asla durmazdi. Herkes okut cocugu falan diyordu okadar cok agliyordu eskiler kolik ne bilmez baska birşey var cocukta deyip durdular. Kurşun bile döktürdüm herşeyde bi fayda aradim dayanamıcakmışım gibi geliyordu. Ama geçiyor merak etmeyin sabredin sadece. Inşallah sizinkide 4. Ayında bitmiş olur.
Simdi diyorumki cocugumun bebekligini yasayamadim koynumda yatiramadim doya doya öpüp sevemedim. Hep kucakta ziplattik ayakta salladik plates topunda zıpladık. Kucagimda şöyle sabit 5 dakka tutupta sevemedik her fotografında ya agliyo ya ıkınıyo