The_paues Merhabalar, bizimde süt ve süt ürünlerine alerjimiz var onunla birlikte birçok besine de var. Alerji mamalarından 4-5 tanesini denedik hiçbirini içmedi gerçekten tatları çok kötü anne sütüne alışık bir bebekse zaten çok zorlanıyorlar. Bir tek bebelac lf olanı içebildi doktorumuz ona rapor çıkardı. Bu süreçte doktorumuz mamaya vanilya şurubu veya pekmez damlatmamızı söylemişti. Siz de bi deneyin isterseniz bakarsınız o şekilde kabul edebilir. Biz mamayı çok kullanmıyorduk günde en fazla 1 kezdi hep emiyordu o süreçte de relactaz damla kullanıyorduk sütten kaynaklı gazı engelliyordu onu da tavsiye ederim. Alerjik bebekler maalesef çok zor oluyor bu mamaların besin değerleri diğer normal mamalarla aynı herhangi bir kilo kaybı yaşamaz içiniz rahat olsun kolaylıklar diliyorum size de 🙏🏻