basakatlas evet benim bebeğim de çoğunlukla emiyor ama mama da kullanıyoruz yeterli gelmiyor çünkü hatta korkuyorum strese girersem daha da azalırsa ne yedircem bu çocuğa diye.sizinkinin bebelac lf yi sevmesi iyi olmuş bizimki ağlıyor yemek istemiyor en olmadı vanilya şurubu ile denerim bende belki kabul eder