The_paues benim durumum biraz karışık şöyle benim bebeğim doğduğundan beri çok gazlı bir bebek çocuk doktoruna bunu söyledim inek sütü alerjisi olabilir dedi alerji maması kullanalım dedi ilk Aptamil verdi ama o bebegimi hiç iyi gelmedi hep Hep kustu evolvia rp1 kullanmaya başladık rapor çıkardım şu anda da onu kullanıyorum alerji doktoruna gittim bebeğin de alerji olmayabilir dedi diyetimi açtı bebeğimde hala gaz problemi devam ediyor ben de aynı mamayı kullanmaya devam ediyorum