Merhaba kızlar.bugün bebeğimde laktoz intoleransı olduğunu öğrendik daha 1 aylık.doktor laktoz içermeyen mama kullanmamızı söyledi bebelac lf aldık.ama akşam yedirmeye çalıştım bebeğim sanırım tadını sevmedi yemek istemedi ağladı yediremedim.benim gibi bi durum yaşayan var mı nasıl çözdünüz kullanabileceğim seveceği başka mama var mıdır?