Cagla-rTufi 5 ay 15 günlük ilken ilk dişi patladı 5 ay 19 ile ikinci dişi 6 ay 14 günlükken 3-4 dişi başladı 7. Aya doğru 5-6. Dişi şimdi 7 ay 27 günlük 6 tane dişi var oğluşumun
Gunesnil_23 Ececiiim 4 aylık çıkardım bende aynı şekilde kardeşim geç çıkardı disciden çıkamıyor uydurma geliyor bana böyle şeyler 🤣
KumsalAda2 Benim kızım da 11 buçuk aylık bu sabah ilk üst dişi patlamış İlk üst dişi patlatan var mı acaba ya
Melahat-duyar5151 ayturk benim kizjm da 3 aylik cok fazla salyasi akiyo 2 aydir cok huzursuz agliyo uyumuyo napmam lazim dis mi cikariyo acaba
ayturk Melahat-duyar5151 akışına bırakın biz hiç fark etmedik ama çektiğim video lari izleyince gördüm ki çok fazla salya akitmis sürekli bir seyleri agizina goturmeye calisiyor birde
berosunannesi Smra1 1 yaş 13 günlükken ilk dişini gördüm şükür😄 ben de çok post açmıştım geldi sonunda minnoş dişimiz 🦷🥳
potansiyel Smra1 Benim ikizlerim var bir kız bir oğlan. Oğlanın şuan 4 tane dişi var. Kızın hiç yok .9 ayı geçtik 10 a gidiyoruz bizde. Şubat 24 de doğdular😅
-Sweetdream- Smra1 benimde kızım şubatta 1 yaşına girecek bir hafta önce üst iki dişi çıkmıştı şimdi alt ve üst yan çıkmaya başlamış bi anda 6 diş birden çıkıyor hiç belli olmuyor canım biz alttan beklerken üstten çıkardı ilk dişlerini
Cylnn4520 Annebiri bizimde sertlik ve çizgisi var gibi sanki yarılmaya başlamış gibi ne kadar sürede çıkar bilginiz varmı
Aysimdundar 3 ay 20 günlükken alttan beyazlar göründü ama patlamadı henüz. Aşırı huzursuzz aşırı ağız salyamız var
tmrs34 Aysimdundar benimkide öyle 3 gün sonra 3 aylık olacağiz çok huysuzluk var uyku saati bile değişti geceleri geç yatıyoruz çok sinirlenip kolunu elini ağzına götürüyor beni bile 😁 diş kaşıyıcı aldım bakalım ne zaman çıkacak