Cylnn4520 Annebiri bizimde sertlik ve çizgisi var gibi sanki yarılmaya başlamış gibi ne kadar sürede çıkar bilginiz varmı
Annebiri Cylnn4520 bizim de öyle oldu net zaman veremem ama 1 ay içinde falan çıktı çıkmasına yakın biraz salyası oldu parmağını sürekli ağzına götürdü son günlerde de sanki su toplamış gibi beyazladı damağı biraz aft a da benziyordu ertesi gün de patladı 🤭🥰 darısı başınıza
Simonetta Smra1 bugün 🥰 7buçuk aylık. 4.aydan beri salya vs vardı. Her huzursuzluğunu diş çıkarıyo heralde diye düşünüyordum ama diş başkaymış. 4 gündür acı acı ağlıyordu hep.
Neva19 Smra1 4ay 22 günlük tü ilk dişimiz çıktı şuan 7 ay 12 günlük üstte 6 altta 2 diş toplam 8 dişi var prensesimin ☺️
ipekkagan Smra1 Oğlum 6 aylık.İkinci aydan beri salya vardı, parmaklar ağzındaydı hep.Son zamanlarda kulağıyla oynuyordu.Bugün sol alt dişi beyazlamış eti yarılmış.Yolda ilk dişimiz 1-2 güne galiba 😍
tmrs34 Aysimdundar benimkide öyle 3 gün sonra 3 aylık olacağiz çok huysuzluk var uyku saati bile değişti geceleri geç yatıyoruz çok sinirlenip kolunu elini ağzına götürüyor beni bile 😁 diş kaşıyıcı aldım bakalım ne zaman çıkacak
Yuzuklerin_efendisi0 Smra1 11 aylıkken 3 diş birden çıkardı. Bende çok bekledim 😁 bir geldi pir geldi dişler.
beyzzsenturkk_ Semaaa4 o değişkenlik gösterir ama benim kızım hızlı cıkarıyor yaklaşık en en fazla 1,5 hafta sürüyor bizde