Suleyadasusu ilgiye ihtiyacımız yokta okadar para vericem, kaale almaz tavırla kadın yüzüme bakmadan konuşacak, üstüne bir de çocuğumu hırpalayarak muayene edecek Yok öyle bir dünya.Öyle bir doktoru ne tercih ederim ne de tavsiye ederim.Anladığım kadarıyla bir anı bir anını tutmuyor.Ama ben bir çocuk doktoru olsam, öncelikle bebeğe ve gözü gibi bakan ailesine de nazik ve samimi yaklaşım da bulunurdum.Neyse tabii ki de bebeğimiz için iyi olanını hepimiz istiyoruz.Doktorda herkesin kendi tercih meselesi.😉🙋🏻♀️