19nisan Ek gıda zamanında yani 6 aylıkken başka bir doktora gitmiştik yavaştan başla meyve sularıyla demişti.Ben öyle yapmadım tabii.Önce yoğurt,meyve püresi, sebzeler..Allah’a şükür çok zorlanmadım, istemeDiğinde zorlamadım da.Daha sonra Yunus Emre ile tanıştık onunla ek gıdayı çok konuşamadık.Kızım düştü başından dolayı sıkıntılı günler yaşadık.Mama, meme , ek gıda şeklinde devam ediyoruz.Ama ben kaşık maması alıp denedim.Şimdiler de pek kullanmıyoruz ama bence kaşık maması da verebilirsiniz.